- Kunde
- Summa Equity
- Løsning
- Kommunikasjon, Merkevare, Posisjonering, Web, Design
Summa Equity er en ledende aktør innen impact-investeringer og har siden 2016 vært dedikert til å investere i selskaper som løser globale utfordringer. Med fokus på fire tematiske områder har Summa Equity 4 milliarder euro under forvaltning, og har investert i mer enn 30 selskaper som skaper langsiktig, bærekraftig verdi.
Som en aktør i et stadig mer komplekst marked ønsket Summa Equity en strategisk partner for å styrke sin kommunikasjon, digitale plattform og merkevare. Vi ble valgt for å bidra med strategisk rådgivning, design og løpende produksjoner, i tillegg til å utvikle en ny og informativ investorportal som styrker deres dialog med investorer og interessenter.
Strategisk samarbeid
Vi jobber tett med Summa Equity gjennom en retainer-avtale der vi leverer både strategisk rådgivning og operativ gjennomføring. Vår rolle har inkludert blant annet:
- Ny investorportal
Utviklet en moderne digital plattform som sikrer bedre oversikt, transparens og interaksjon for Summa Equitys investorer. - Nettside og videreutvikling
Kontinuerlig forbedring av nettside, optimalisere brukeropplevelsen og sikre at den er oppdatert med relevant innhold og ny funksjonalitet som understøtter deres vekst og digitale strategi. - Merkevarebygging og grafisk produksjon
Oppdatering av deres visuelle uttrykk og sørget for at all kommunikasjon er helhetlig og tydelig. - Strategisk kommunikasjon
Markedskommunikasjon og rådgivning for å sikre engasjerende budskap og historiefortelling til alle interessenter og målgrupper. Løpende innholdsproduksjon
Utvikling av rapporter, illustrasjoner, presentasjoner og SoMe-innhold som bygger merkevaren og engasjerer målgruppen.