- Kunde
- Ferd
- Løsning
- Strategi og design på tvers av ulike plattformer og materiell
Ferd er et familieeid investeringsselskap som eies av femte og sjette generasjon Andresen. Ferds ambisjon er å skape og utvikle bedrifter, eiermiljøer, organisasjoner og endringer som bidrar til utvikling for enkeltmennesker og samfunnet som helhet.
Siden 2012 har Stem hatt et strategisk samarbeid med ledergruppen på tvers av ulike forretningsområder, i tillegg til en rekke designprosjekter, for eksempel visuell identitet og årsrapporter. I 2020 lanserte vi Ferds nye hjemmeside for å uttrykke selskapets verdier.
«Hjemmesiden vår er en viktig del av åpenheten vår, noe som igjen er en avgjørende holdning for å skape troverdighet – en av Ferds verdier. En fullstendig oppdatert ny hjemmeside gir oss muligheten til å dele historiene våre og å ha en dialog med enda flere mennesker», sier Ferds eier, Johan H. Andresen.
I arbeidet med den nye hjemmesiden var det avgjørende å lytte til behovene fra alle forretningsområdene til Ferd, for å sikre at de ble ivaretatt strategisk, så vel som operasjonelt. I tillegg til ny hjemmeside og en oppdatert identitet, lanserte vi et 100 % nettbasert magasin. Den trykte versjonen av Ferdmagasinet var en viktig kommunikasjonskanal for gruppen gjennom 15 år. Fullstendig digitalisert er den tilgjengelig for et bredere publikum og spiller en viktig rolle i Ferds interne og eksterne kommunikasjon.