Med budsjettene for 2025 under planlegging kan det være smart å gjennomføre en digital «helsesjekk», for å se om det bør tas høyde for en oppfriskning av nettsiden. Det føles kanskje som den nye nettsiden nettopp ble lansert, og at det er kort tid siden dere bestemte om CTA-knappen skulle ha den ene eller den […]
Les merAktuelt
Vi søker fullstack webutvikler
Som webutvikler hos oss vil din arbeidsdag være fylt med teknologiske utfordringer og morsomme oppgaver. De vil variere fra å kode dynamiske nettsider til å utvikle interaktive applikasjoner
Tips til planlegging av års- og bærekraftsrapporter
Om du ikke allerede har startet arbeidet, kan det være lurt å begynne planleggingen av års- og bærekraftsrapporten allerede nå. Det kan virke som om du nettopp fullførte den forrige, men hvis du gir deg selv et forsprang nå, vil du være takknemlig om et par måneder!
Hvordan gjør vi fornybar energi til en attraktiv og inkluderende sektor som kan drive det norske grønne skiftet?
Fornybar energi er et viktig satsningsområde dersom Norge skal nå klimamålene vi har satt oss, derfor ønsker vi i Stem Agency å bidra på vår måte med å løfte aktører og tematikk i denne sektoren.
Møt oss på Arendalsuka!
Fornybar energi er et viktig satsningsområde dersom Norge skal nå klimamålene vi har satt oss, derfor ønsker vi i Stem Agency å bidra på vår måte med å løfte aktører og tematikk i denne sektoren.
Vi har en unik mulighet til å lede an i overgangen fra olje og gass til fornybar energi, men for å realisere dette må vi først løse en kritisk utfordring: Hvordan tiltrekke flere kloke hoder til å jobbe med fornybar energi? Dette temaet utdyper vi under Arendalsuka 2024.
Bygg en sterk og konsistent visuell identitet med vår digitale designmanual
I dagens konkurransepregede marked er det avgjørende for bedrifter å skille seg ut med en sterk og konsekvent visuell identitet. Den er nøkkelen til å bygge merkevaregjenkjenning og tillit hos kunder. En digital designmanual kan være løsningen for å få til dette.
Hva gjør du når merkevaren din får seg en trøkk?
Ingen merkevarer er feilfrie. Selv de mest betrodde selskapene kan trå feil og gjøre tabber som setter omdømmet på spill. Så hva gjør du når merkevaren din får seg en trøkk?
Nå kan du bli med og påvirke fremtiden til fornybar energi
I forrige uke hadde vi gleden av å fasilitere workshopen “Shaping the Future of Renewable Energy Talent” hos Energy Valley. Formålet var å sette søkelys på problematikken rundt manglede relevant kompetanse i fornybar energi-sektoren.
Å forme forbrukertillit og lojalitet i den digitale tidsalderen
For dagens merkevarer har en digital tilstedeværelse for lengst blitt en nødvendighet. Som leder på toppnivå bærer du det strategiske ansvaret for å håndtere hvordan merkevaren oppfattes, slik at kundenes tillit og lojalitet vedvarer.
Fire designstudenter ønskes velkommen til kontorene i Torggata
Denne uken har vi ønsket velkommen fire studenter fra tjenestedesignstudiet ved Fagskolen Kristiania. I Stem Agency er vi opptatt av å bidra med noe til samfunnet, og har lagt vekt på å støtte opp under gode utdanningsmuligheter og livslang læring for alle. Ved å ta imot disse fire studentene i to måneder håper vi å […]
Kraften i formålsdrevet merkevarebygging
Et tydelig formulert formål satt i sentrum for strategiske beslutninger vil kunne bidra til både vekst, lønnsomhet, konkurransekraft og en sterk bedriftskultur – tillegg til en merkevare som tiltrekker seg lojale ambassadører.
Hvordan bygge robuste merkevarer i usikre tider
I dagens hektiske og konkurranseutsatte forretningsverden er det én faktor som skiller seg ut når det gjelder å oppnå vekst: evnen til å strategisk bygge og utnytte merkevaren.