Med budsjettene for 2025 under planlegging kan det være smart å gjennomføre en digital «helsesjekk», for å se om det bør tas høyde for en oppfriskning av selskapets nettside.
Det føles kanskje som den nye nettsiden nettopp ble lansert, og at det er kort tid siden dere bestemte om CTA-knappen skulle ha den ene eller den andre sekundærfargen. Selskapets verdier og visjon ble pent plassert under «About us» og tjenestetilbudet var ryddig listet opp under «What we do».
Men nå har kanskje selskapet vokst (eller krympet), og strategien er justert i flere runder. Profilmanualen er godt arkivert et sted ingen finner den på server, og det er ikke lenger like tydelig «Who we are».
Dette kan være gode grunner til å sette av en pott til en revitalisering av selskapets digitale tilstedeværelse.
Hva vil du forbedre med din nettside?
Enten du vil forbedre brukeropplevelsen, fortelle en historie gjennom engasjerende webdesign eller kommunisere viktig informasjon kan vi som byrå bidra til din digitale suksess. Les videre for noen nyttige tips!