Arbeider

LHL – Medlemsmagasin

Kunde
LHL
Løsning
Medlemsmagasin som engasjerer leserne

LHL ønsket relansering av sitt medlemsmagasin «Et bedre Liv», da det hadde vært savnet av medlemmene. Magasinet inneholder sterke historier og viktig og inspirerende informasjon om hjerte- og lungesykdom, hjerneslag, astma og allergi, kostholdsråd og mangfoldet av tilbud og aktiviteter du har tilgang til gjennom LHL. Alle medlemmer i LHL mottar magasinet.

Å lage et magasin er en omfattende prosess som omfatter alt fra idé, design og lay-out, til produksjon og distribusjon. Vi ønsket å utvikle bladet ved å gi det et mer moderne uttrykk, løfte konseptet med god papirkvalitet og layout. Lesbarhet ble tilpasset målgruppen, og det ble innført nye fonter og farger. Innholdssidene fikk spille en større rolle i innledningen av bladet for å lettere lede leserne inn til de redaksjonelle sakene.

I et tett og godt samarbeid med redaksjonen i LHL, har vi skapt et magasin som både de og medlemmene er fornøyd med.

Vi i Stem Agency er takknemlige og stolte over å få være med på å utforme, produsere og distribuere dette magasinet, og ikke minst bidra til å informere om LHLs viktige arbeid.

«For LHL er lesbarhet og variasjon viktige prinsipper. Vi har som mål å skape innhold som er interessant for våre lesere, men også et design som gir en god leseopplevelse. Det mener vi at vi får til på en god måte gjennom det tette samarbeidet vi har med Stem Agency.»

- Even Gulbrandsen, inntekts- og markedssjef i LHL

«Som med alle andre leveranser, er det for oss viktig at vi har en samarbeidspartner i arbeidet med medlemsmagasinet som er kreative, bidrar til forutsigbarhet og ikke minst legger til rette for at vi kan lage et produkt alle er stolte av. Sammen med teamet til Stem Agency har vi kommet frem til en arbeidsform der alle involverte jobber mot samme mål, og med god takhøyde for diskusjoner og alternative løsninger.»

- Even Gulbrandsen, inntekts- og markedssjef i LHL